08
:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   

Tweets of 17th August

HyuugaFuko

Confuse : Luki megurine or Sin (guilty gear)!!?? Which must i choose @Megaxusevent at MTA
08-17 20:27

After finished my foods, will get goin' to print out my work and buy some ice cream for my cousins that came to our house today♡
08-17 20:24

Sankyuu moya (´⌣`ʃƪ) RT @Moyalatte: Cute <3 RT @HyuugaFuko: CosTest - Megurine Luki http://t.co/QrseBhX
08-17 20:17

Selamat berbuka semuanya :) (♥͡.̮♥͡)
08-17 20:16

Aku nggak ngmong ya *kabur* lolol RT @Kha_d: @HyuugaFuko : ShinJo donk klo bencong :p
08-17 20:16

Make this cake with my own self ♡ lolol http://t.co/6ocSWkA
08-17 19:55

Selamat #dirgahayu66Indonesia !! ♡ jangan pernah lupakan perjuangan para pejuang kita (´⌣`ʃƪ) semoga (cont) http://t.co/FEbq9SM
08-17 06:44

Tweets of 16th August

HyuugaFuko

#playin' persona 3 FES ♡
08-16 14:52

Tadaima ♡ (´ω`)
08-16 14:39

RT @SMEnt_House: (News) SNSD Muncul di Sebuah Buku Pelajaran Jepang! http://t.co/YxClJr1 *Li
08-16 14:10

Mau cosuuu!!! ♡ lols
08-16 14:09

@sarahhraa RT @MentionTo: #MentionTo your friend who is still single.
08-16 14:08

Yey besok libur (´⌣`ʃƪ) ♡ ♡ ♡
08-16 13:58

Wahaha moe apaan,, bencong iya (´ω`) RT @Kha_d: hhaha^^.. long time no see.. makin moe aja nih :p RT (cont) http://t.co/sulQQTV
08-16 12:43

Tweets of 14th August

HyuugaFuko

Ontheway ♡ :)
08-14 16:40

Tweets of 13th August

HyuugaFuko

#jleb RT @amiamoooy: Es teler
08-13 15:10

Kenapaa? RT @nabileebiw: Yawloh kasian bener, itu cowonya lagian sok banget si segala bawa mobil 200km/jam! pen (cont) http://t.co/XqKhdmA
08-13 15:09

@alfrexfreschi itu abal /// eh vindy belum cb genderblend kah? ;w; aah, aku belum pantas berduet dengan suaramu yang keren ituuu /// ♡
08-13 14:31

@alfrexfreschi mau duet denganmu ;w; tapi aku nggak shota sexy wahaha XD itu si @popurru yang shota sexy ♡
08-13 14:23

Good morning! RT @alexandracamui: Good Morning! Have a great Saturday morning everyone (˘_˘") *yawn*
08-13 09:08

Ohayou! (*´ω`*)~ hv a nice day!
08-13 09:03

Ini yang jawab iko apa kyon? Wahaha... Ok ;) RT @koko_ikoo: @HyuugaFuko hahhaha ok aku besok mau beli bahan :') #kalaugamager
08-13 09:03

@ryouta_chan gyaaa moeee.. Kau baru buat? :)
08-13 09:01

@Kha_d khaaaaa!!!! Wah kita bertemu juga di twitter ^^//
08-13 09:01

@henneees mauuuu tp dimanaa ?? 8'D breva udah nanyain juga sih (•˘з˘•)˘ε˘•)
08-13 09:00

Read more

Tweets of 12th August

HyuugaFuko

@Benjizooo aku baru beli bahan sama buat acc-nya kyon ;w; minggu depan aku ke tkg jahitnya :) dirimu?
08-12 20:56

Ohayou! ♡ going to school now (´⌣`ʃƪ)
08-12 09:03

Fuuko Profile

Hyuuga Fuko

Author:Hyuuga Fuko
Love :: Cosplay, Cat, Panda
Birth :: 23/08
Gender :: Plural

始めまして
私の名前は、日向風子です。
よろしく


Nice to meet you (´・ω・`)


-------------------------------------------
H_Fuuko 夢
Cosplayers Community Site CureBannerFans.comBannerFans.com
-------------------------------------------
BannerFans.com
-----------------------------------------
||Contact me||
Hyuugafuko@yahoo.com
send me e-mail if you wanna ask something.
|Fuko|
-----------------------------------------
I love Vocaloid

-----------------------------------------

Latest journals

Latest comments

Category

Search form

Display RSS link.

Check them

BENJI BannerFans.com 十夜ひびき BannerFans.com ゆん BannerFans.com くりゅー BannerFans.com RITSUKA BannerFans.com YUEGENE BannerFans.com YUKITORA BannerFans.com

Friend request form

Want to be friends with this user.

Tuna.be

Visitor

free counters

Thanks for coming